!!! MAATREGELEN BESTUUR NAAR AANLEIDING VAN HET CORONAVIRUS !!!

Dinsdag, 24 maart 2020

Het zal ook jullie niet ontgaan zijn dat het Kabinet een aantal zeer ingrijpende maatregelen heeft getroffen waar we allemaal mee te maken zullen krijgen. Dat geldt zeker ook voor de activiteiten van onze vereniging. Zo is nu al besloten alle geplande viswedstrijden t/m 1 juni te annuleren. Het betreft in ieder geval de Zomercompetitie 1e wedstrijd van 26 april (Twentekanaal Eefde), 2e wedstrijd van 17 mei (de Biezenplas), 3e wedstrijd van 24 mei (Doesburg). Deze wedstrijden gaan allemaal niet door. Houdt de website van LHV de Rietvoorn dan ook goed in de gaten.