Welkom

Op deze website vindt u informatie

over onze vereniging.

Wanneer u informatie mist of iets wilt vragen,

neem dan contact met ons op via e-mail :

bestuur@lhvderietvoorn.nl

of

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Besselinkschans gesloten op 21 september 2021

Sep 2021

VISSERS OPGELET, OP ZONDAG 26 SEPT 2021 IS DE VISVIJVER AAN DE BESSELINKSCHANS DE GEHELE DAG GESLOTEN VOOR ALLE VISSERS I.V.M. ONDERHOUDS WERKZAAMHEDEN. TEVENS IS DE BIEZENPLAS TOT 13.00 UUR GESLOTEN I.V.M. WEDSTRIJD Bestuur LHV de Rietvoorn

Open Koppelwedstrijd van 22-08-2021

Aug 2021

Op zondag 22 augustus was de jaarlijkse open koppelwedstrijd in de Biezenplas te Vragender. De opkomst dit keer 8 koppels die wilde meedoen aan de wedstrijd. De weergoden waren ons goed gezind, het was bewolkt en later kwam de zon erdoor. De vis wilde die dag op sommige visstekken goed bijten en op andere visstekken minder goed maar gelukkig had iedereen vis gevangen. De wedstrijd duurde van 08.00 uur tot 12.00 uur en daarna werd de vis gewogen en geteld door Jos. Er werden maar liefs 311 vissen gevangen met een totaalgewicht van 8.140 gram. De winnaars waren M. Beijen en E. te Heurne met 104 vissen en een gewicht van 2.810 gram.

6e Senioren wedstrijd

Aug 2021

Op zondag 11 juli was de 6e seniorenwedstrijd in de grote gracht van Bredevoort. De opkomst waren helaas weer 7 vissers die wilde meedoen aan de wedstrijd. De vis wilde die dag zeer slecht bijten en daardoor had bijna iedereen visje gevangen. De wedstrijd duurde van 08.00 uur tot 12.00 uur en daarna werd de vis gewogen en geteld van de gevangen vis. Er werden maar slechts 28 vissen gevangen met een totaalgewicht van 1.040 gram (zie de uitslag). Jos Bloemers die maar 7 vissen ving met een totaal gewicht van 400 gram werd de winnaar van de dag. Wim Lievestro had de pech dat hij liefs 2 grote vissen in de plomp bladeren verspeelde. De volgende wedstrijd is op zondag 12 september in het Twentekanaal (Almensebrug - Ehzerbrug) .

5e Senioren wedstrijd

Jul 2021

Op zondag 11 juli was de 5e seniorenwedstrijd in de Berkel aan de Stuwweg te Borculo. De opkomst waren helaas weer 7 vissers die wilde meedoen aan de wedstrijd. De vis wilde die dag goed bijten en daardoor had iedereen vis gevangen. De wedstrijd duurde van 08.00 uur tot 12.00 uur en daarna werd de vis gewogen en geteld van de gevangen vis. Er werden maar liefs 144 vissen gevangen met een totaalgewicht van 4.175 gram (zie de uitslag). Henny van Doorn die maar liefs 59 vissen ving met een totaal gewicht van 1.335 gram werd de winnaar van de dag. Wim Lievestro had grote problemen met zijn hengel en tuig, hij zat op Twentekanaal diepte te vissen terwijl het maar ongeveer 1.5 mtr diep is. hij ving toch nog 1 visje en die heb hij na afloop maar weer de vrijheid te geven. De volgende wedstrijd is op zondag 1 augustus in de Gracht van Bredevoort.

4e Seniorenwedstrijd in de Besslinkschans

Jun 2021

Op zondag 27 juni was de 4e seniorenwedstrijd in de Besselinkschans te Lievelde. De opkomst waren helaas 7 vissers die wilde meedoen aan de wedstrijd. De vis wilde die dag zeer goed bijten en daardoor had iedereen vis gevangen. De wedstrijd duurde van 08.00 uur tot 12.00 uur en daarna werd de vis gewogen en geteld van de gevangen vis. Er werden maar liefs 579 vissen gevangen met een totaalgewicht van 10.565 gram (zie de uitslag). Henny van Doorn die maar liefs 159 vissen ving met een totaal gewicht van 1.930 gram werd de winnaar van de dag. De volgende wedstrijd is op zondag 11 juli in de Berkel te Borculo (Stuwweg).

Welkom

Welkom bij LHV de Rietvoorn

Op deze website vindt u informatie

over onze vereniging.