De Wereld Loodvrij

Zaterdag, 23 november 2019

Sportvisserij loodvrij - wat kunnen verenigingen doen? Samen met federaties en hengelsportverengingen zet Sportvisserij Nederland zich in om zoveel mogelijk sportvissers in aanraking te laten komen met milieuvriendelijke loodalternatieven. Naast de organisatie van vele tientallen loodvrije evenementen in de regio verschijnen in Hét VISblad, VIS TV en vanuit de landelijke en federatieve digitale media regelmatig reportages over loodvrij vissen. Zo stuwen we enerzijds de vraag naar loodvrije producten en anderzijds de markt om met milieuvriendelijke producten te komen. Ook verenigingen kunnen ons helpen om loodvrij vissen bij sportvissers te stimuleren, bijvoorbeeld door bovenstaande banner met een link naar www.sportvisserijloodvrij.nl op de website te plaatsen. De speciale leaflet (.pdf) kan eveneens op de site en/of in een clubblad geplaatst worden. Sportvisserij Nederland en de federaties hebben meer handige hulpmiddelen beschikbaar.

Loodalternatieven voor o.a, Karper en/of Feedervissen

-