Belangrijk bericht voor alle vissers van de Besselinkschans en Biezenplas

Dinsdag, 31 maart 2020

Lees het onderstaande bericht en ruim jouw afval op en neem dat mee naar huis!!!!!!

Wat wij niet begrijpen!!!!!!

Dat er nog steeds vissers en gebruikers van onze viswateren niet het fatsoen hebben om hun rommel mee naar huis te nemen!!!!
Wij hebben 2 fantastische wateren in ons beheer. Heel veel mensen genieten daar van de rust en de natuur. De bloemen, de planten, het waterleven en zo verder.
En dan zijn er toch mensen die al dit moois niet kunnen waarderen. Ze maken gebruik van al het prachtigst en verzieken het voor een ander door rommel achter te laten.
Afgelopen weekend is een vrijwilliger druk bezig geweest om onze prachtige wateren schoon te maken. En dan gaat het niet over een paar papiertjes, hij had niet genoeg aan 3 vuilniszakken. Het is belachelijk dat al die rommel wordt achtergelaten.
Dus wil je gebruik maken van onze prachtige wateren, neem dan je rommel mee naar huis. Hoe moeilijk kan het zijn. Volle verpakkingen wegen meer als lege verpakkingen en de volle verpakkingen neem je ook mee naar het water. Zorg in ieder geval dat je een vuilnis zak of iets dergelijks bij je hebt, zodat je jouw rommel daar meteen in kan doen en mee naar huis kan nemen.
En voor de nachtvissers onder ons. Het is genieten om een paar dagen aan het water te zijn. En dan zul je ook op een gegeven moment je behoefte kwijt moeten. Dek deze daarna af. Het is niet de bedoeling dat er overal wc papier e.d. zichtbaar is.
Er zal meer gecontroleerd worden en bij overtreding kan de politie een fikse BOETE uitschrijven. Onze controleurs zullen bij constatering van de overtreding de vergunning afnemen. Er wordt niet meer gewaarschuwd.