Even voorstellen

Allereerst willen wij de vereniging aan u voorstellen.

Sedert 1968 is Lichtenvoorde verrijkt met een visvereniging met de naam LHV de Rietvoorn (welk staat voor Lichtenvoordse Hengelsport Vereniging de Rietvoorn) momenteel telt de vereniging zo’n ± 750 leden.

Om de leden de mogelijkheid te bieden te kunnen vissen huurt de vereniging het visrecht van een tweetal viswateren binnen de gemeente Oost Gelre, te weten de wateren aan de locaties Besselinkschans (nabij de Twenteroute richting Lievelde) de Biezenplas (aan de Vragenderweg).

Middels deze website, willen wij u informeren over wetenswaardigheden binnen de vereniging.

Zoals bijvoorbeeld informatie van het bestuur, wijzigingen en invoeringen van de regels en wetten waarmee de vissers van doen krijgen, te houden wedstrijden, voorlichtingsbijeenkomsten, onderhoud van water en terreinen, informatie over het verkrijgen van vergunningen en ingebrachte stukken door onze eigen leden.