Rabo Bank Hart voor de Achterhoek

Zaterdag, 14 april 2018

Ook dit jaar doet LHV de Rietvoorn wederom weer mee met de actie Hart voor de Achterhoek. Wij hopen dat vele leden die lid zijn van Rabobank Noord en Oost Achterhoek op ons zullen stemmen.

Leden van de bank ontvangen voor de stemperiode per post een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Van dinsdag 22 mei tot en met woensdag 6 juni 2018 brengen zij via een stemsite hun stem uit op de verenigingen en/of stichtingen die zij een warm hart toe dragen. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging of stichting mogen worden uitgebracht.

Let op: alleen leden van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek mogen stemmen. Als u klant bent, bent u niet automatisch lid. Is iemand nog geen lid, maar wel klant van de bank? Dan kan hij/zij tot en met 1 april 2018 lid worden en meestemmen tijdens de campagne. Het lidmaatschap aanvragen kan via onze website.    www.rabobank.nl/leden