Rabo bank Hart voor de Achterhoek

Vrijdag, 9 juni 2017

De actie "Hart voor de Achterhoek" heeft voor LHV de Rietvoorn 36 stemmen opgeleverd met een totaal bedrag van € 185.00 Alle stemmers hartelijk bedank.

Lichtenvoorde, maart 2017
Beste jeugd en senioren leden,

L.H.V. de Rietvoorn wil dit jaar voor het eerst meedoen met de “Hart voor de ACHTERHOEK” actie van de Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek.
Om mee te stemmen voor deze actie moet je wel lid zijn van de Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek.
Je kunt je nog tot 31 maart 2017 aanmelden voor het gratis lidmaatschap en dan toch mee te stemmen ook kunt u meerdere stemmen verdelen aan andere verenigingen.

Van het geld dat de vereniging eventueel kan ontvangen willen wij voor het viswater “De Besselinkschans” te Lievelde een aantal visvlonders aanbrengen aan de waterkant, waardoor de vissers, natuurliefhebbers en wandelaars riant aan de waterkant kunnen zitten om van de natuur en vissport te genieten.

Met vriendelijke groet,

Bestuur L.H.V. de Rietvoorn

Brief van de Rabobank "Hart voor de Achterhoek"

Kom in actie en steun onze club!

Wij doen mee aan de Rabobankactie Hart voor de Achterhoek. Van 9 tot en met 26 mei kunnen leden van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek stemmen op verenigingen en stichtingen die zij een warm hart toedragen. Iedere stem is geld waard en daarvoor hebben wij jouw hulp nodig.

Ken jij mensen die lid zijn van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek?
Het zou fantastisch zijn als jij en jouw familie, vrienden en kennissen tussen 9 en 26 mei hun stem op onze club uitbrengen. Dus kom in actie en vraag hen op ons te stemmen!

Hart voor de Achterhoek: € 400.000,- voor verenigingen en stichtingen
Via Hart voor de Achterhoek stelt Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek een bedrag van € 400.000,- ter beschikking aan lokale verenigingen en stichtingen die bij hen bankieren. De leden van de bank mogen vijf stemmen uitbrengen op verenigingen en stichtingen. Leden kunnen maximaal twee stemmen op eenzelfde vereniging uitbrengen. Iedere stem is dus geld waard. Hoe meer stemmen wij krijgen, hoe meer geld er verdiend wordt. Op de website www.rabobank.nl/noa vind je alle informatie over Hart voor de Achterhoek. Wil je de actie op sociale media promoten? Gebruik dan #HartvoordeAchterhoek. en @RabobankNOA.

Lidmaatschap van de Rabobank

Een klant van de Rabobank is niet per definitie lid. Iedere klant van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek die 18 jaar of ouder is, kan lid worden van de bank. Alle leden die op 31 maart 2017 lid zijn van de bank mogen meestemmen. Bekijk alle voordelen van het lidmaatschap op www.rabobank.nl/noa